Friday, October 22, 2010

Kekalahan yang menyedihkan

Bukit Jalil, 22 Okt - Harapan Lee U_ngah untuk menduduki tempat teratas seterusnya memenangi pingat emas untuk negara Uganda punah apabila beliau ditewaskan pada peringkat akhir dalam pertemuan dengan Girlfrennya sendiri yang mewakili negara Labuan..

Juara Malaysia Open Championship akhirnya dimenangi oleh negara Labuan dengan kemenangan Girlfren Lee U_ngah itu. Jaringan pertama dilakukan dari jarak 400 kilometer dengan rembatan kencang menewaskan penjaga garisan Lee U_ngah.



Pasukan Lee U_ngah cuba menyamai kedudukan dengan serangan bertubi-tubi namun nasib lebih menyebelahi pasukan girlfrennya dengan apabila mendapat sepakan sudut seterusnya mendapat jaringan kedua sehingga wisel penamat dibunyikan.



Lee U_ngah yang nda puas hati mencabar untuk satu pertandingan ripit keesokan harinya meskipun referee nda bagi. tapi nampaknya hehe... tewas lagi la hehe...



Lee U_ngah menerangkan bahawa beliau berjaya menyamai jaringan pada minit2 terakhir tetapi laporan tersebut diragui kesahihannya.

Pakar forensik Horatio mengatakan bahawa terdapat keraguan dalam gambar tersebut



"ini gambar sindri tangkap maa... ini dia pigi sendiri ma... dia punya girlfren mana ada ikut maa..." menurut Horatio Cheng, pakar forensik.

Nampaknya berlaku kontroversi dalam Mal;aysia Open Championship kali ini. Bak kata terpatah" sedangkan lidah lagi tergigit" Saya melaporkan untuk TV cromokcaster.

~cromokcaster~

No comments:

Post a Comment